2-کلاس دکتر شکور گروهB
سلام به پزشکان آینده
مخصوص دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد ورودی بهمن 87

چند جلسه باقیمانده را هم طبق برنامه قبلی(1شنبه و4شنبه)سرتمام کلاس ها سراپا گوش به استاد گرامی توجه میکنیم تا با این کارمون احترام خودمون را به ایشون ابراز کنیم

راستی یادتون باشه سر وقت بیاین چون فکر نکنم دفعه بعد افرادی که دیر رسیدن را راه بدن 

تذکر:

 احتمال داره این 4شنبه کلاس دکتر شکور برگزار نشه پس فردا ازآموزش می پرسم وخبر جدید را در وبلاگ میذارم بچه ها خواهشاsmsندهید یا تماس نگیرید و فقط از طریق وبلاگمون دنبال کنید تا من هم به خاطر جواب ندادن شرمنده تون نشم ( من هروز 2ساعت برای به روز رسانی وبلاگمون وقت میذارم منم مثل شما 14 واحد دارم و اگه خدا بخواد می خوام با نمره خوب پاس کنم. ممنون از همه دوستان فهیمم)  


نظرات شما عزیزان:

daneshjoo
ساعت9:10---25 مهر 1390
chera 2shanbe ta asr nemimonim -negarane amozesh va dr nabash ona vazifashone ke harjor ma rahatim kar koonan pas behtare hamchenan negarane 1shanbe bashi
پاسخ:عزیزم فکر نکنم دکتر شکور باهات موافق باشه چون ایشون میگن دانشجو باید خودش را با آموزش و اساتید هماهنگ کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:دکتر,شکور, :: 23:51 ::  نويسنده : مانا فرحناک

درباره وبلاگ

دوستان عزیز از آنجایی که بهترین وسریع ترین و در دسترس ترین راه اطلاع رسانی در دنیای امروزه اینترنت است پس من اقدام به ایجاد وبلاگی مختص اخبار کلاس ها ودانشگاه خودمون کردم. از آن جایی که این وبلاگ بسیار بسیار نوپااست از دوستان خوبم که بتوانند در جهت ارتقا وبلاگ کمک کنند دعوت به همکاری میکنم. دوستان عزیز از آن جایی که خطاهای سرور loxblogزیاد شده بود وبلاگ را به این آدرس armaghanesalamati.blogfa.com منتقل کردم و اطلاعات در این وبلاگ قرار می گیرد.این مطلب را به اطلاع دوستانتان هم برسانید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام به پزشکان آینده و آدرس armaghanesalamati.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->